Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

6 Ocak 2018 Cumartesi

Planlı Olmak: Bugünün İşini Yarına Bırakma

Gri bir haftasonu sabahından hepinize merhaba ☺ Oğlumu uyuttum elime telefonu aldım. Bugün sizlere, on yılı aşkın bir süredir huy haline getirdiğim ve belki içinizden birilerine de ilham vereceğini düşündüğüm bir alışkanlığımı paylaşacağım.
Çantamda her zaman günlük olarak yapacaklarımı listelediğim küçük bir ajanda bulundururum. Tabii sadece yazmam, yaparım da 😁 Püf nokta bu!
Ajanda tutmak o gün içinde yapacaklarımı önemine göre sıralamamda ve unutmamı sağlamakta bana yardımcı oluyor. Bu sayede işlerimi ertelememeyi de başarabiliyorum. Tabii istisna durumlar yaşadığım oluyor. Fakat beni yakından tanıyanlar iyi bilir ki, her işim zamanından önce hazırdır. Son dakika insanı değilimdir.
Ajanda tutmaya başladığım ilk yıllar, yapacağımdan fazla şey yazar, strese girer ve sanki o günü başarısız oldum gibi bitirirdim. Zaman içinde parça parça her şeyi yazmayı ve yazdığım her şeyi o gün içinde yapmayı da öğrendim.
Bu arada, artık dijital çağdayız ne ajandası diyenler için bu amaca hizmet eden mobil uygulamalar olduğunu da söylemek de yarar var. Benim tercihim, eski usûl 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder