Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

30 Aralık 2017 Cumartesi

Lisansüstü Eğitim İçin Bölüm Seçimi

Hocam, "kendimi geliştirmek istiyorum. Yüksek lisansa başlayayım diyorum. Ama hangi alanda eğitim almalıyım?" diyorsunuz. Doğru soruyu sorarak işe başlıyorsunuz ☺👊 Ben de sizden şu sorulara cevap vermenizi istiyorum öyleyse:

🔒 İlgini çeken, merakla eğitim alacağın ve tabiki başvuru kriterlerini sağladığın bölümler hangileri?
🔒Listene aldığın bu bölümleri niçin istediğinden emin misin?
🔒Bölümle ilgili mümkün olduğu kadar çok bilgiye sahip misin?
🔒 Bilgi alma konusunda sadece internete mi bağlısın? Farklı kaynaklardan bölümlerle ilgili bilgi al.
🔒Bu bölümde okumanın sana sağlayacağı faydalar neler olabilir?
🔒 Lisansüstü eğitimin boyunca geçimini sağlayacağın maddi kaynaklarla ilgili planlama yaptın mı?
🔓 Bu soruların cevapları sizi, sizin için en doğru olabilecek seçeneklere yönlendirecektir sevgili arkadaşlar.

Son olarak, şunu da eklemem gerekir. Her karar içinde bir miktar risk barındırır 😉 Hepinize çok mutlu, sağlıklı, başarı dolu bir yıl diliyorum 💐

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder